تماس و مشاوره با شرکت ونداد رادین پایدار سازه

شماره تماس در پایین صفحه

  • 1. مشاوره با تیم طراحی شرکت

    می تواند یک راه حل هوشمندانه باشد. مشاهده بیشتر

    شما دوستان گرامی، در مرحله ابتدایی پروژه خود، می‌توانید با ما و تیم مشاوران مجموعه تماس گرفته و ضمن شرح مختصری از پروژه خود و مراحل مد نظر شما، مشاوران مجموعه، خدماتی که ما برای پروژه شما ارایه خواهیم داد را معرفی کرده و مراحل اجرایی کار را برای شما توضیح خواهد داد.

  • 2. طراحی سه بعدی از پروژه مد نظر شما

    مشاهده بیشتر

    بعد از بازدید از پروژه شما و توافق برای متریال مصرفی و طرح اجرایی یک مدل سه بعدی توسط نرم افزار های طراحی معاری برای پروژه شما طراحی می گردد تا شما دوستان گرامی به صورت سه بعدی یک دید کلی از طرح و طراحی که مد نظر دارید داشته باشید و بتوانیم راحت تر در مورد جزئیات کار و اجرا آن صحبت کنیم و مراحل کار برای شما روشن تر و واضح تر باشد.

    در این مرحله شاید شما با توجه به طرح سه بعدی بخواهید تغییری در طراحی ایجاد کنید که طبیعتا این طراحی یک کمک بسیار کاآمد برای ما هست.

  • 3. خرید مواد و مصالح مورد نیاز پروژه شما

    مشاهده بیشتر

    بعد تایید طرح نهایی برای پروژه شما دوستان گرامی، با توجه به مواد و متریالی که آن پروژه نیاز دارد، مواد و مصالح مورد نیاز خریداری شده تا در مراحل اجرا پروژه استفاده شود. البته در این مرحله نظر مستقیم کارفرمایان گرامی و شما دوستان عزیز حضور داشته و با مشورت مستقیم شما مواد و مصالح خریداری می شود. 

  • 4. اجرای پروژه

    مشاهده بیشتر

    اجرای پروژه شما دوستان عزیز یکی مهم ترین مراحل کار می باشد که طبیعتا نظر مستقیم شما دوستان گرمی را در تمامی مراحل نیاز دارد. با استناد طرح اولیه سه بعدی تایید شده توسط شما و همچنین نظرات و پیشنهاد شما تمام مراحل اجرای کار صورت می پذیرد.

    مهم ترین عامل در این این مرحله دقت و تجربه در کنار مدت زمان اجرای کار در مدت کوتاه تر می باشد تا شما دوستان گرامی هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب خود رسیده و مدت زمان کمتری را درگیر این موضوعات باشید.

  • 5. ارائه گزارش و تحویل نهایی پروژه شما دوستان گرامی

    مشاهده بیشتر

    در مراحل اجرای پروژه به صورت مقطعی در بازه های زمانی معین به شما دوستان گرامی گزارش های مالی و زمانیو اجرایی داده خواهد شد تا شما بتوانید کنترلی دقیق و جامع از پروژه خود داشته باشید. در آخر هم یک گزارش کلی ضمینه قرارداد شما دوستان عزیز با شرکت ونداد رادین پایدار سازه خواهد شد.

    امید است در این راه در کنار هم به بهترین نتایج برسیم تا تبلیغ کار ما کیفیت اجرای پروژه شما باشد.

راه های ارتباطی با شرکت ونداد رادین پایدار سازه